«НАҚТЫ МІНДЕТТЕР - НАҚТЫ НӘТИЖЕЛЕР» КЕЙС-ЧЕЛЛЕНДЖІНІҢ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ

2025 ж. 24 қар., дс, 04:02

2025 жылдың 19 қарашасында Экономика жоғары мектебі мен Jetsen Media Group толық циклді маркетингтік агенттігінің бірлесіп ұйымдастыруымен «Нақты міндеттер  нақты нәтижелер» атты кейс-челлендж өтті. Іс-шараның мақсаты - студенттердің заманауи басқарушылық және маркетингтік міндеттерді шешу кезінде аналитикалық құзыреттері мен тәжірибеге бағытталған дағдыларын дамыту болды.

Байқау барысында қатысушылар нақты бизнес-жайғдайларды талдау тәсілдерін, балама стратегияларды әзірлеу жолдарын және практикалық ұсынымдарды ұсынды. Кейс-челлендж жұмысына Экономика жоғары мектебінің басшылығы, 6В04111 «Маркетинг» білім беру бағдарламасының оқытушылары, сондай-ақ серіктес ұйымдар өкілдері қатысты: Jetsen Media Group, Jana Men жобасы, Metapsychology психология және даму халықаралық орталығы, СМО Master Education маркетинг агенттігі. Мұндай өзара іс-қимыл білім беру және корпоративтік орта арасындағы конструктивті диалогтың нығаюына ықпал етті. Байқауға келесі командалар қатысты:

-         Бакалаврики (Менеджмент 23Б);

-         Анимед (Халықаралық бизнес 23Б);

-         Капиталисты (Халықаралық бизнес 24Б);

-         Консенсус (Маркетинг 24Б).

Қорытынды нәтижелер:

4-орын  Консенсус (Маркетинг 24Б);

3-орын  Капиталисты (Халықаралық бизнес 24Б);

2-орын Анимед (Халықаралық бизнес 23Б);

1-орын  Бакалаврики (Менеджмент 23Б).

Барлық командалар университеттің бизнес-серіктестерінен сыйлықтар алды.

Арнайы марапаттар: Бакалаврики командасы  актер Тамерлан Жангизиевпен бірге «Рубахи» YouTube жобасының келесі шығарылымына қатысу мүмкіндігі; Анимед командасы - өз жобасын жетілдіру және Jetsen Media Group компаниясында тағылымдама аясында іске асыру мүмкіндігі.

Кейс-челлендждің өткізілуі білім беру мен практикалық тәсілдерді интеграциялаудың маңыздылығын айқындап, студенттердің кәсіби ортаға барынша жақын жағдайларда міндеттерді шеше алу әлеуетін көрсетті. Іс-шара университет пен бизнес-серіктестер арасындағы ынтымақтастықты дамытуға және студенттердің практикалық даярлығын нығайтуға маңызды үлес қосты.

 

 


1221