2025 жылдың 19 қарашасында
Экономика жоғары мектебі мен Jetsen Media Group толық циклді маркетингтік
агенттігінің бірлесіп ұйымдастыруымен «Нақты міндеттер нақты нәтижелер» атты кейс-челлендж өтті.
Іс-шараның мақсаты - студенттердің заманауи басқарушылық және маркетингтік
міндеттерді шешу кезінде аналитикалық құзыреттері мен тәжірибеге бағытталған
дағдыларын дамыту болды.
Байқау барысында қатысушылар
нақты бизнес-жайғдайларды талдау тәсілдерін, балама стратегияларды әзірлеу
жолдарын және практикалық ұсынымдарды ұсынды. Кейс-челлендж жұмысына Экономика
жоғары мектебінің басшылығы, 6В04111 «Маркетинг» білім беру бағдарламасының
оқытушылары, сондай-ақ серіктес ұйымдар өкілдері қатысты: Jetsen Media Group,
Jana Men жобасы, Metapsychology психология және даму халықаралық орталығы, СМО
Master Education маркетинг агенттігі. Мұндай өзара іс-қимыл білім беру және
корпоративтік орта арасындағы конструктивті диалогтың нығаюына ықпал етті. Байқауға
келесі командалар қатысты:
-
Бакалаврики (Менеджмент 23Б);
-
Анимед (Халықаралық бизнес 23Б);
-
Капиталисты (Халықаралық бизнес 24Б);
-
Консенсус (Маркетинг 24Б).
Қорытынды нәтижелер:
4-орын Консенсус (Маркетинг 24Б);
3-орын Капиталисты (Халықаралық бизнес 24Б);
2-орын Анимед
(Халықаралық бизнес 23Б);
1-орын Бакалаврики (Менеджмент 23Б).
Барлық командалар университеттің
бизнес-серіктестерінен сыйлықтар алды.
Арнайы марапаттар: Бакалаврики командасы актер Тамерлан Жангизиевпен бірге «Рубахи»
YouTube жобасының келесі шығарылымына қатысу мүмкіндігі; Анимед командасы - өз
жобасын жетілдіру және Jetsen Media Group компаниясында тағылымдама аясында
іске асыру мүмкіндігі.
Кейс-челлендждің өткізілуі білім
беру мен практикалық тәсілдерді интеграциялаудың маңыздылығын айқындап,
студенттердің кәсіби ортаға барынша жақын жағдайларда міндеттерді шеше алу
әлеуетін көрсетті. Іс-шара университет пен бизнес-серіктестер арасындағы ынтымақтастықты
дамытуға және студенттердің практикалық даярлығын нығайтуға маңызды үлес қосты.



