МАРКЕТИНГ АПТАСЫНЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ

2024 ж. 4 қар., дс, 13:14

«Маркетолог апталығы» аясында Экономика жоғары мектебі студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамытуға және олардың ой-өрісін кеңейтуге бағытталған іс-шараларды ұйымдастырды:

- Интеллектуалды викторина «Не? Қайда? Қашан?» қатысушыларға қызықты форматта интеллектуалды бәсекені қалыптастыра отырып, маркетинг саласындағы өз білімдерін көрсетуге мүмкіндік берді.

- «PRO Marketing KZ» бейнебайқауы студенттерге өздерінің шығармашылық қабілеттерін ашуға және заманауи маркетинг трендтеріне бірегей тәсілдерді ұсынуға мүмкіндік берді.

- «Маркетингтің жаңа үрдістері» тақырыбындағы қабырға газеті байқауы қатысушыларды маркетингтің ағымдағы үрдістерді талдауға және оларды шығармашылық түрде бейнелеуге ынталандырды.

– Жетекші сарапшылардың арнайы дәрістері Апталықтың білім беру бағдарламасының маңызды бөлігіне айналды. SparkloKazakhstan жобасының маркетинг бөлімінің басшысы Жұлдыз Құрымбаева маркетингтің заманауи трендтері туралы терең кәсіби білімімен бөлісті. «DEZI INVEST» ЖШС маркетинг бөлімінің басшысы Әсел Молдашева мамандықтың қолданбалы аспектілеріне тоқталып, «Практикалық маркетинг» тақырыбында дәріс оқыды.

Апталықтың соңы байқау жеңімпаздарын естелік сыйлықтармен салтанатты түрде марапаттаумен аяқталды, бұл білім беру іс-шараларына студенттердің қатысуының маңыздылығын атап өтті.

 


422